27. kesäkuuta 2026

Nousin 4.59. Olisi nukuttanut vielä, muttei väsyttänyt kovin paljon. #

Ajoin pidennetyn myötäpäiväkierroksen. #

Kotiin palattuani söin hirssipuuron, sitten ajoin typistetyn vastapäiväkierroksen. #

Niin myöhään meni taas, ettei enempää kerkiä kirjoittelemaan, vaikkeipä sieltä taas paljoa kerrottavaakaan ollut. Perkaan kuvat huomenna. #

Palatessani kävin Prismassa. #

Kotiin palattuani söin kaurarieskoja ja lihahyytelöä, sitten kävin suihkussa. #

Venytin ketarat. Pötköttelin, luin päivityksiä. #

Kirjoittelin tämän. #

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *