Nousin 4.59. Olisi nukuttanut vielä, muttei väsyttänyt kovin paljon. #
Ajoin pidennetyn myötäpäiväkierroksen. #
Kotiin palattuani söin hirssipuuron, sitten ajoin typistetyn vastapäiväkierroksen. #
Niin myöhään meni taas, ettei enempää kerkiä kirjoittelemaan, vaikkeipä sieltä taas paljoa kerrottavaakaan ollut. Perkaan kuvat huomenna. #
Palatessani kävin Prismassa. #
Kotiin palattuani söin kaurarieskoja ja lihahyytelöä, sitten kävin suihkussa. #
Venytin ketarat. Pötköttelin, luin päivityksiä. #
Kirjoittelin tämän. #