Ajoin kuntoradan molempiin suuntiin. Kävin Prismassaa. Kotiin palattuani käväisin vielä lähimaastossa. Sääskiä oli jo haitaksi asti. Pyykkäsin.
6. heinäkuuta 2024
Ajoin vastapäiväkierroksen. Keisarinviitat olivat ilmaantuneet. Kuvasin rämehopeatäplän!