23. kesäkuuta 2026

Nousin 5.45. Väsytti vähäsin. #

Kävelin salille. Tein vatsalihakset, olkapääjumpat, vipareita, ja pystärit laitteessa, kun käsipainoalueella ei ollut taittopenkkejä vapaana, eikä käsipainopystäreistä ilman selkätukea tullut mitään. #

Kävelin kotiin. Söin päivällisen. #

Kävin ajelemassa vastapäiväkierroksen, vakiomittaisen. #

Enimmäkseen selkeää, loppua kohden vaihtelevaa pilvisyyttä. Vähän eilistä heikempi tuuli, mutta aika navakka yhä, ja vain +15,5 °:ssä oli (kotona) anturi käynyt. #

Perhosia yksilömäärissä aika vähän, enkä ottanut läheskään niin paljon kuvia kuin edellisreissuilla, mutta sen verran myöhään meni taas, että perkuu jää huomiselle. #

Kyitäkään ei ole näkynyt aikoihin, mutta on niitä ilmeisesti ainakin Kivikkokankaalla nähty tällä viikolla#

Palatessani kävin Prismassa. #

Kotiin palattuani söin riisipuuron, sitten kävin suihkussa. Venytin ketarat. #

Kirjoittelin tämän. #

Tunnistelin perhosia. #

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *