25. kesäkuuta 2026

Nousin 5.05. Olisi nukuttanut vielä, mutten tukkoisen nenän takia ollut nukkunut kunnolla enää paria viimeistäkään tuntia. #

Kävelin salille. Tein ojentajat ja hauikset. Dv-etola iski ensimmäisen setin lopussa. #

Porukkaa oli niin vähän, että pois lähtiessäni olin alakerrassa vissiin ypöyksin. #

Kävelin kotiin. Söin päivällisen kvinoan kanssa. #

Kävin ajelemassa vastapäiväkierroksen. #

Päivän toinen dv-etola iski Kokkokankaantiellä. #

Alussa enimmäkseen selkeää, metsästä alkaen pilvistyvää, ja hirvilinjan jälkeen iso, paksu pilvilautta auringon edessä Ritaharjuun asti. #

Niin myöhään meni taas, ettei kuvia kerkiä tänään perkaamaan. #

Kotiin palattuani söin hirssipuuron, sitten kävin suihkussa. Venytin koivet. #

Kirjoittelin tämän. Päivitin palveluita. #

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *