Nousin 5.45. Väsytti vähäsin. #
Kävelin salille. Tein vatsalihakset, olkapääjumpat, vipareita, ja pystärit laitteessa, kun käsipainoalueella ei ollut taittopenkkejä vapaana, eikä käsipainopystäreistä ilman selkätukea tullut mitään. #
Kävelin kotiin. Söin päivällisen. #
Kävin ajelemassa vastapäiväkierroksen, vakiomittaisen. #
Enimmäkseen selkeää, loppua kohden vaihtelevaa pilvisyyttä. Vähän eilistä heikempi tuuli, mutta aika navakka yhä, ja vain +15,5 °:ssä oli (kotona) anturi käynyt. #
Perhosia yksilömäärissä aika vähän, enkä ottanut läheskään niin paljon kuvia kuin edellisreissuilla, mutta sen verran myöhään meni taas, että perkuu jää huomiselle. #
Kyitäkään ei ole näkynyt aikoihin, mutta on niitä ilmeisesti ainakin Kivikkokankaalla nähty tällä viikolla. #
Palatessani kävin Prismassa. #
Kotiin palattuani söin riisipuuron, sitten kävin suihkussa. Venytin ketarat. #
Kirjoittelin tämän. #
Tunnistelin perhosia. #
Viihdekulutus #
- Legacy.com: Who Died This Week | June 2026 #3 Celebrity Deaths & More
- Sean Carroll's Mindscape: AMA | March 2025
- More or Less: How much water does AI consume?
- More or Less: Paul Ehrlich: The man who bet England wouldn’t exist by the year 2000
- Dr Geoff Lindsey: Why this transcription is unpronounceable!
- Fillaribobi: FELLSCAPE RUKA 2026 | 100 MAILIA
- MADS: Cosmos: War of the Planets
- MJN: Invisible Invaders