Ajelin vakiokierroksen molempiin suuntiin. Näin perhosia, kuvasin kyyn, ja veturin Jääsalontien tasoristeyksessä. Jäljitin Firefox-bugia. Pyykkäsin.
28. elokuuta 2021
Paistoin kasvispiirakan. Kävin ulkoiluttamassa kameraa. Kuvasin yökkösen ja kurkia.
12. elokuuta 2021: Solus noctis candor
Jumppasin olkapäät, ja salilla tein hauikset ja ojentajat. Tein ruokaa. Vein muovia keräykseen ja kuvasin perhosia Piispanletonpuistossa. Pyykkäsin.
29. kesäkuuta 2021: Tattista
Kävin ajelemassa vastapäiväkierroksen, ja iltapäivällä metsäosion molempiin suuntiin. Paljon uusia lajeja taas.