Kävin salilla ja kävelyllä. Selkälihas kramppasi. Kuuntelin Convictedia. Kävin pyöräilemässä. Aion viedä pyörän huoltoon. Niska on melkein parantunut.
2017-08-01: Salasanani on HNNNNNNG
Niska oli vähemmän kipeä kuin eilen. Kävin salilla, kävelyllä ja Prismassa. Kuuntelin Up and Vanishedia. Suunnittelin lisää pyöräilytarvikehankintoja.
2017-07-30: Vapaakenttä
Siirtelin huonekaluja, rajasin parran ja vein muovijätteet. Ostin Prismasta kaksi juomapulloa alehintaan.
2017-07-29: B
Uusi kypärä oli oikein mainio. Prisman nykyiset Jupiter-pyöräilyhanskat ovat huonoja. Ostin sortsit. Paistoin lättyjä ja katselin MST3k:ta.
2017-07-29
Kävin salilla polkemassa intervalleja. Pesin pyykkiä. Tein salaatin ja keitin ensi viikon riisipuurot.
2017-07-28: Ryhtiliike
Tein salilla mavea, kävin Pikku-Liinussa, kävin pyöräilemässä ja ostin uuden pyöräilykypärän ja juomapullon.
Ikkuna pohjoiseen
Simpsalapimpsala, asun Oulussa! Kämppä on kiva ja avara eikä aurinko huoneeseen helota! Eikä keittiössä tarvi nostaa yhtä astiaa laskeakseen toisen.
Jotain hyvää sentään
Prisman MSC-tonnikaloissa oli puutteita. Vähäsokerinen Rainbow-ketsuppi osoittautui hyväksi, samoin sataprosenttinen kauraleipä paistopisteestä.
Kiehu, pata, kiehu
Alkoi tulla osteltua valmisriisipuuroa jatkuvasti, niin päätin keittää omani. Hyvin onnistui Valion Kiehu-maidolla.
O.O.B.E.
Pohjoiseen mentiin Onnibussilla, 12 tuntia istumista suuntaansa. Asensin, päivitin ja korjasin laitteita joka päivä. Olkapää parani nopiasti.