Kävin ajelemassa vakiokierroksen molempiin suuntiin, ja Prismassa. Näin västäräkin ja kurkiauran. Pesuainekapseli oli taas mennyt könttiin.
24. huhtikuuta 2021
Ulkona sateli lunta, en lähtenyt ajelulle. Kävin Prismassa. Tein ruokaa. Jatkoin käyttäjätunnussiivousta. Deletoin Slack-historiaa. Kävin saunassa.
23. huhtikuuta 2021
Keitin riisipuuron, paistoin kasvispiirakan. Päivittelin virtuaalikoneita. Täytin Omaolossa olkapääkipulomakkeen. Leikkasin parran, kävin suihkussa.
22. huhtikuuta 2021
Näin unta metanäytelmästä. Salilla tein vähän takareisiä ja pohkeita. Pyykkäsin. Kävin ajelemassa myötäpäiväkierroksen. Ei näkynyt perhosia.
21. huhtikuuta 2021
Kävin lähi-Prismassa ostoksilla ja hakemassa apteekin paketin. Paistoin porkkanapapukalan. Hoitelin silppuhommia. Koodasin. Kävin suihkussa.
20. huhtikuuta 2021
Otin vahingossa iltalääkkeet aamulla. Kävin ajelemassa vakiokierroksen molempiin suuntiin, ja Prismassa. Näin nokkosperhosia, ja korpin. Pyykkäsin.
19. huhtikuuta 2021: Hand down
Salilla tein vatsalihakset, ja varovasti ojentajia. Meditoin. Tilasin reseptilääkkeitä. Kävin ajelemassa vastapäiväkierroksen. Näin nokkosperhosia.
18. huhtikuuta 2021
Vein muovia keräykseen, kävin sunnuntaiajelulla ja Prismassa. Pesin pyörästä enimmät ravat. Silppusin salaatin, paistoin kaalipapukanan.
17. huhtikuuta 2021: Kaali don’t be sad
Olkapää oli kipeämpi kuin eilen. Kävin ajelemassa vakiokierroksen molempiin suuntiin, ja Prismassa. Kuvasin sitruunaperhosen. Pyykkäsin.
16. huhtikuuta 2021
Paistoin ja pakastin porkkanaraastetta. Koodasin. Zoomailin Joonaksen kanssa. Leikkasin parran ja kevyen kesätukan. Hoitelin silppuhommia.