8. kesäkuuta 2026

Salilla tein jalat ja lihashuoltoa. Kävin taas Aalikkokankaan perän suolla. Kuvasin rahkahopeatäplän, pursuhopeatäplän, mansikkakirjosiiven ja kyyn.

7. kesäkuuta 2026

Jäljitin tabletin kaatuilua. Pyykkäsin. Tein ruokaa. Ulkoilutin kameraa kuntoradalla. Kuvasin rämekylmänperhosia, ja ensimmäisen Bolorian.

30. toukokuuta 2026

Ajoin kuntoradan molempiin suuntiin. Kävin Prismassaa. Kotiin palattuani käväisin vielä lähimaastossa. Sääskiä oli jo haitaksi asti. Pyykkäsin.

19. huhtikuuta 2026

Keitin riisipuuron. Kävin kameran kanssa käppäilemässä Piispanletonpuistossa asti. Kuvasin raitayökkösen ja haukan. Pyykkäsin. Saunoin.

17. huhtikuuta 2026

Päivitin Windows 10 -aseman. En jaksanut käydä kaupassa. ltapäivällä leikkasin parran ja kävin suihkussa. Ne poislukien koodasin koko päivän.

4. maaliskuuta 2026

Salilla tein selkää ja rintaa ja poljin intervalleja. Hain pyörän huollosta, sitten ajelin pikkulenkin ja kävin Prismassa. Lapioin lumet. Tein ruokaa.

27. helmikuuta 2026

Silppusin salaatin. Lapioin lumet parvekkeelta. Pöytäkoneen Ubuntu tilttasi pitkästä aikaa. REISUB:kaan ei siihen tehonnut. Koodasin loppupäivän.

21. helmikuuta 2026

Poljin 3,8-sisäpyöräilyn. Kävin kävelyllä ja Prismassa. Pyykkäsin. Keitin ja pakastin hirssipuuron. Sykeanturi väitti patterin olevan taas lopussa.

16. helmikuuta 2026

Näin unta jalkapallo-ottelusta. Salilla tein jalat, lihashuoltoa ja crosstraineria. Vaihdoin sykeanturin pariston. Saunoin. Koodasin.

14. helmikuuta 2026

Poljin 4,0-sisäpyöräilyn. Kävin kävelyllä Pateniemen ja Raitotien suunnalla, ja palatessani Prismassa. Loppupäivän koodasin.