Heräsin yöllä nälissäni. Aamulla kävin salilla, sitten kävelyllä, Prismassa ja pyöräilemässä. Pesin pyykkiä. Laitoin ruokaa ja paistoin pannarin.
2017-09-03: Osoitteenmuunnoshiusneuleblogi
Heräsin 7.30 nälissäni. Tein ruokaa, tein ruokaa, tein ruokaa. Vein muovijätteet keräykseen ja kävin Prismassa. Edistyin kotipalvelinongelmassa.
2017-09-02
Heräsin 6.50. Kävin polkemassa intervalleja (hyvin rullasi), kävelyllä, Prismassa ja pyöräilemässä (hyvin rullasi). Pesin pyykkiä. Tein salaattia.
2017-08-30
Näin taas huoltajuuskiistaunta. Tuulettimen etulävikön kiinnike hajosi yöllä. Kävin salilla, kävelyllä ja pyöräilemässä. Pesin pyykkiä.
2017-08-29
Nousin 7.30. Parvekehuoltomies tuli pian sen jälkeen. Kävin salilla, kävelyllä ja Prismassa. Vastailin gallupeihin ja koodasin.
2017-08-27
Nousin yhdeksältä. Leikkasin partani. Keitin ensi viikon riisipuuron ja alkuviikon päivälliset. Katselin TV7:ää ja Youtubea.
2017-08-26: Opilio
Poljin intervalleja hyvällä sykkeellä. Kävin kävelyllä ja Pikku-Liinussa taas. Kuuntelin Convictedia. Kävin pyöräilemässä.
2017-08-24: Niin on ollut ja niin on aina oleva
Motivaatio on aamuisin aika vähissä. Kävin silti salilla ja kävelyllä. Perkeleellinen närästys iski.
2017-08-23: Pisin
Jaloista vieläkin puhti pois, mutta tein silti jalkatreenin. Kävin kävelyllä. Pesin pyykkiä ja tein loppuviikon ruuan. Kävin pyöräilemässä.
2017-08-22
Heräsin 6.40. Ei väsyttänyt paljon, mutta jaloista oli puhti pois. Salilla tein vatsalihakset ja olkapäät. Sade-ennusteen takia en käynyt lenkillä.